Monday, November 18, 2013

SALAM DARI SELATAN-GREETINGS FROM THE SOUTH

  Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera kepada semua yang sudi melihat ataupun membaca kisah saya ini..sebelum saya pergi lebih jauh,ingin saya ingatkan..segala yang akan saya ceritakan di dalam blog ini adalah benar dan semuanya berdasarkan apa yang berlaku sepanjang 20 tahun saya alami ataupun terjumpa situasi yang menakutkan..ada sesetengah perkara nanti yang jika anda baca,akan membuat anda tidak percaya ataupun anda akan berfikir saya mengadakan apa yang tidak berlaku..,saya yang mengalami semuanya..dan saya ingin kongsi semua pengalaman itu bersama anda..saya langsung tiada paksaan jika anda tidak mahu membaca atau melihat cerita-cerita saya..semua pilihan terletak di tangan sendiri.
    .Dengan itu,saya ingatkan,.jangan baca cerita saya kalau anda tidak kuat semangat..atau mempunyai rasa takut yang luar biasa..pastikan jangan taksub dengan apa yang akan anda baca di blog saya nanti..dan  jangan tanya pada saya adakah semua ini benar..kerana saya tidak minta untuk anda percaya..sekadar berkongsi kisah yang pernah berlaku dalam hidup saya..ia adalah pengalaman yang menakutkan..saya akan mulakan cerita saya pada catitan yang lain..sampai jumpa lagi semua..ingatlah,kita tidak pernah sendirian walau dimanapun kita berada..dan bukan kita sahaja makhluk ciptaan tuhan..akan bersambung lagi.. in shaa allah..



________________________________________________________________________________________________________________________________________________


 Assalamualaikum wbt and greetings to all who willing to watch or see my tales..before i go further more ,let me remind this..everything that i will write and pictured to you in this blog is based on actual event..and all of the stories are based on what that has happen this past 20 years,encountered many frightening,scary situation in my life..some of the things that im about to tell is gonna be hard to believe if you read..and at some point,you will think that i made up those stories to make it interesting..,i have going through all that scary experience..and now,i want to share it with all of you..i will never force you all to read my story.the choice is all yours to decide..
  for that.i remind you,dont read the stories if you got a weak spirit..or if you have an unusual sense of fear..make sure dont get too fanatic with what you gonna read in my blog later..and,dont ask me whether all of this is true..because i did not ask for you to believe..i am just sharing tales that been happening in my life..it was a frightening experience for me..i will start my chapter on the next post..we will see again..remember,we are never alone wherever we are..and we are not the only thing that created by god..to be continued..in shaa allah..

No comments:

Post a Comment